Away from Paradise

22. července 2013 v 20:19 | N* |  Diary
No, tak jsem tady a upřímně?
Vůbec se mi nechtělo pryč.

Na letišti Václava Havla se nám stala skvělá věc, šli jsme na záchod a najednou na mě bratranec volá, ať se vrátím a vidíme starou bábu (mohlo jí být tak 70), jak tancuje GANGNAM STYLE! A nějací típci s culíky jí nahrávají :D No, krásný začátek dovolené.
Let ubíhal rychle, ale hlavně asi díky tomu, že jsem poslouchala písničky a 3,5 hodiny uběhly jako voda :) Pak jsme čekali na kufry, kde mimochodem na našem pásu jezdil nějaký německý salám :D
A pak nás rozváželi do hotelů a podle toho co jsme viděli ostatní hotely jsme měli nejlepší :D
No, ale nebyla bych to já, kdybych něco hned na začátku dovolené něco nezapomněla. V letadle jsem nechala sluchátka a mp4 :D (BTW: R.I.P. jim :D).

Měli jsme pokoj hned v prvním patře s nejlepším výhledem na moře, bazény (Pro náš hotel jich bylo celkem asi 6), tenisové kurty a bech volejbalové hřiště :)

Protože jsme přijeli před večeří, jenom jsme si vybalili a pak jsme šli an večeři. Mívali jsme Švédské stoly a víc jsem se v životě nenajedla. :D
Večer jsme se šli projít na pláž a celkem mě mrzlo, že to byla částečně oblázková pláž, ale stejně to stálo za to.

Další den jsme hned ráno šli na snídani a pak hned na pláž, kde jsem první den fotila jak o život :D A ve 4 hodiny odpoledne jsem si šla zahrát beachvolejbal a bratranec šipky :D Večer jsme šli ke kapličce, kde jsem nšla srdíčko uzamklé na zábradlí :)

A říkám vám, čekala jsem tam víc pěkných kluků, ale ti nejhezčí hráli každý den volejbal a byl to fajn pocit jim to někdy natřít, ale asi o 2 dny později tam byli i volejbalisti, se kterými jsem pokaždé byla v týmu a bylo to hustý hrát jako jediná holka a ten pocit, když mě nějaký pěkný kluk pochválil za dobrou náhru nebo, když mi nahrál, za skvělý smč aww.... Jen škoda, že to byli Norové a Finové :D

Takhle to šlo každý den, ale od úterý do čtvrtka jsme měli dopoledne výlety.
První byl do Lindosu do akropole, kde jsem si udělala znovu výron -_- Ale to zapříčinilo, že jsme šli do ledového baru a bylo to nejlepší osvěžení, když jsme odtamtud vyšli, cítila jsem se tak skvěle a o 5 minut později mi bylo vedro zase jak sviň.

Další den jsme odjížděli do motýlího údolí a po cestě jsme se zastavili u sedmi pramenů, které mají být léčivé, jenže díky zpoždění jsme tam nedošli a tak jsme prošli jenom tunelem s vodou dlouhým skoro 200 metrů :D A bylo to strašně deprimující, protože se zužoval a zmenšoval :D

Pak jsme jeli do údolí motýlů a říkám vám, tolik motýlů na jednom místě jsem v životě neviděla. To jsou prostě tisícovky motýlů na jednom kousku.... Když jsme tam byli, tak z jednoho kemen jich vylétlo asi tak 500 nebo víc já nevim a byla to nádhera, ale nejhorší je, že když jsem to vyfotila, tak jak jsem si udělala výron, tak jsem omylem práskla zrcadlovkou o schod, nic se s ní nestalo, tedy to jsem si myslela, dokud jsem nezjistila, že se mi vymazalo asi 500 fotek včetně těch motýlů.

Ve čtvrtek jsme jeli do hlavního města ostrova Rodos. Šli jsme nejdřív do jedné akropole, kde byl starý sportovní stadion a průvodkyně n řekla: "Kdo chce může si to zkusit zaběhnout, aby se vcítil do toho, jaké to bylo rpo sportovce." No, samozřejmě, že jsem si to s výronem šla zaběhat :D A kvůli tomu, že jsem měla výron jsem dala 600 metrů za minutu a 44 sekund, což je asi o 15 sekund horší :/

No a viděli jsme, jak se vlévá středozemní moře do egejského a to bylo wow! A když jsme měli rozchod na hodinu, šli jsme uličkami, kde jsme narazili na čistící rybičky a to tak strašně lechtalo :D

Každý večer nám animátoři hotelu dělali různá představení a vždycky to stálo za to :)))

No a v pátek jsme odlétali, tedy měli jsme odlétat o půlnoci, ale letadlo mělo hodinu zpoždění, takže jsme v praze byli ve 3 ráno, ale našla jsem tam skvělé kamarádky :)

No, užila jsem si to a tohle je jenom ve zkratce :)

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Nin Nin | 22. července 2013 v 20:20 | Reagovat

Fúú, vyzerá to krásne :3 Závidím ti :)

2 J. J. | Web | 22. července 2013 v 21:06 | Reagovat

Ahoj velice se omlouvám, že tě s tím to otravuji, ale založila jsem si votočvohoz a vůbec nemůžu prodat žádné oblečení. Tak jestli máš čas se aspoň kouknout budu ráda a třeba se ti něco zalíbí. Ceny jsou myslím velmi nízko, ale jestli se ti nebude líbit můžu dát klidně slevu :)

Zde je můj katalog: http://www.votocvohoz.cz/member/item/my_list/160931

PS: jestli ti tento komentář hodně vadil klidně ho smaž :)

3 Džejní Džejní | Web | 23. července 2013 v 13:28 | Reagovat

vyzera to tam krasne, super fotky si nafotila a vidim, ze si si to tam poriadne uzila :)

4 Al* Al* | Web | 23. července 2013 v 14:35 | Reagovat

hezký blog :)

5 Sallie* Sallie* | 24. července 2013 v 8:48 | Reagovat

Takže si si asi užila, čo ? :3 chudatko MP3, RIP jej :D Volleybal ? tiež sm zvykla chodiť, ale trénerka "ostarla" tak skončil :D Krásne fotky, :3

6 Domi♥ Domi♥ | E-mail | Web | 24. července 2013 v 21:24 | Reagovat

fuu kde začať :D keď som si to čítala, mala som ti čo napísať ku každej vete ale už som to aj zabudla :DD

hotel vyzerá slušne, výhľad je krásny :) inak, kebyže ja nechám svoju mp4 v lietadle, najprv sa zabijem ja a potom rodičia, že si neviem vážiť veci -.- my na dovolenkách nechodíme na žiadne z tých výletov, keďže nám ako celej rodine ide výhradne o relax, opaľovanie a kúpanie a nikto z nás nemá za potreby sa vláčiť po pamiatkách :D ale čistiace rybky museli byť fajn :D jo aj kurty, volejbal, anim. program majú všetky hotely ;) super že si si tam našla kamarátky, ja taktiež min. rok :DD

7 UF UF | Web | 26. února 2018 v 17:32 | Reagovat

Pověst vypráví, že řecký ostrov Rhodos se vynořil z moře. Ochrannou ruku nad ním držel bůh Poseidon a po něm jeho dcera Rhodé, kterou měl s nymfou Halií. Rhodos je největším ostrovem Dodekanéského souostroví. Místní lidé mu přezdívají Ostrov věčného slunce. Rhodos se totiž může pyšnit až 330 slunečními dny do roka. Na stráních zdejších hor je pěstována proslulá vinná réva, z níž místní vyrábější skvělá vína. Ostrov je v současnosti velmi kosmopolitní, vedle Řeků zde žije i spousta přistěhovalců. Při pobřeží Rhodu se rozprostírají prostorné písčité i oblázkové pláže, jež střídají malebné zátoky. Na nejjižnějším výběžku poloostrova Prasonisi je v písčité úžině ráj surferů.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.